Trettiofem - Monday - DEL 2

"Alla tjejer ska ha en färg som gemensamhet, den färgen är rosa. Ni kan ta precis vad ni vill, men vi måste godkänna er innan ni kan plåtas enskilt, och i gruppen!" en annan tjej nötte oss vid ett annat rum. Jag kollade mig omkring. Alla tjejer hade blivit fixade och alla såg riktigt snygga ut. Vi kom in i detta rummet med kläder från höger till vänster, skor i mängder. Man kan rent ut sagt kalla detta ett mini paradis för tjejer.


Killarnar gemensamma färg var mörkgrönt. Men det var inte som att alla hade rösa trökor eller görna byxor. Utan det var bara de små detaljerna. Något smycke eller en skraf.
"Varför är du så snygg?" frågade ingen annan än Justin. Jag kollade på honom från topp till tå. Han hade ett par svarta jeans en svart t-shirt och en slags tjocktröja där armarna var gröna. Han hade håret som hans berömmde 'Bieber Flip' fast på fel håll.


Justins kläder... ♥

"Autumn, det är din tur nu!" sa tjejen och log mot mig. Jag nickade och reste mig upp ur Justin knä. Med en blick bak log jag oh gick igenom korridoren.

Fem timmar senare.

"Jag är helt slut!" sa jag utmattat och slängde mig på Dolly och Jasmine som satt i den extremt lilla soffan gemfört med den förra vi hade i L.A. "Back off girl!" sa Dolly med en tillgjord röst och skrattade åt mig. Jag räkte ut tungan och satte mig hypat upp.
"Jag är speedad... Kan vi inte gör något?!" sa jag och hoppade ur soffan och studsade upp och ner. Jasmine kollade på Dolly som kollade på henne innan båda nickade och kollade upp på mig. Jag kollade frågandes på dem innan de hoppade upp och kom på mig så jag föll ner på marken. Inte så det gjorde inte dock. När jag kom på vad de var på väg med att göra sa jag snabbt, "om ni klicklar mig så är jag inte ansvarig för era skador!"
De tvekade i några sekunder innan jag kände händer överallt och jag skrek av skratt. Med sprattlande ben och höga skratt hände det plötsligt förrändrades. Dolly och Jasmine kollade upp från mig och rest sig upp fulla av skratt. Jag kollade mig förvirrat omkring och rättade till min tröja.

1398784-12-1326993850967_large

"Justin?" frågade jag och torkade mig runt ögonen. Jag hade skrattat så mycket så mina ögon tårades. Han flinade åt mig, och de andra innan han kom fram till mig. "Jag vet att klockan är mycket, men jag hörde skrik." sa han och blinkade mot mig. Jag skrattade till. Han hade rummet bredvid detta.


jag har ingen skrivlust alls, och detä r inte för att jag är trött eller något sådant. utan att statestiken och kommentererna har gått ner. jag vet för att allt är pågrund av mig och på det viset blir jag inte lika sugen på att skriva. jag älskar att skriva och kommer alltid skriva! men jag får dåligt samvete för att uppdateringen inte är det bästa nu när skolan har börjat igen, men jag har precis som alla andra läxor, prov, och sånt som jag bara hatar!
men jag ber er, snälla, lämna mig inte för att jag inte uppdaterar var dag! jag behöver inte mer skuldkännslor! så snälla!


Postat av: Johanna

meer :)

2012-01-24 @ 21:20:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Thi

HAHAHAH kul del på slutet.



Längtar redan till nästa del! ;D

2012-01-24 @ 21:28:37
Postat av: Melina

Asbra!

2012-01-24 @ 22:11:43
Postat av: Anonym

Åh, du är så himmla bra!!!! Merrr nu!!!!<333

2012-01-24 @ 22:33:34
Postat av: Felizia

Asm :D

2012-01-24 @ 23:10:29
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: rebecca

var inte ledsen för det. om man är en sann läsare bryr man sig inte när kapitalet kommer bara det kommer.



själv älskar jag din blogg och novell har följt den sen denna novellen startat, till och med när jag var utomlands i Afrika köpte jag internet för att hålla mig uppdt med din och andra bloggar.

2012-01-25 @ 16:23:59
URL: http://becove.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag älskar din blogg och jag har följt dej från början av förra novellen. Du skriver super bra, får med alla känslor och jag kan verkligen leva mej in i novellen som jag tror många fler läsare kan. Uppdateringen kommer som den gör och det spelar inte mej någon roll om det är 4 dar elr 2 timmar mellan kapitlerna, bara du inte slutar skriva!

2012-01-25 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0