Trettiosex - Interview Thursday

"Justin?" frågade jag och torkade mig runt ögonen. Jag hade skrattat så mycket så mina ögon tårades. Han flinade åt mig, och de andra innan han kom fram till mig. "Jag vet att klockan är mycket, men jag hörde skrik." sa han och , blinkade mot mig. Jag skrattade till. Han hade rummet bredvid detta.


Kläderna på, sminket fixat. Allt såg bra ut, alla såg bra ut. Snart skulle den första intervjuen på denna dagen börja. Denna intervjuen var på en radiointervju, jag, Jasmine, Lucas och Justin var dem som hade fått följa med denna gången. Nästa intervju som vi skulle ha ikväll på Acces Hollywood, vilket jag tyckte skulle bli riktigt kul!

"Smile!" jag rykte till och såg på Justin som hade tryckt upp sin mobill i mitt ansikte. Jag kollade in i kameran och hörde hur han tog en bild innan han låg stolt åt bilden.
"Hur kan jag ha en sån snygg flickvän?" frågade han mig och skakade lätt på huvudet innan han satte sig ner bredvid mig. "Jag har ju en het pojkvänn så.." svarade jag och rykte på axlarna innan jag frågade om jag kunde få se bilden. Han nickade och gav mobilen till mig.

Tumblr_lybxfsr8821qi6nfco1_500_large

Jag skulle precis öppna munnen när en kvinna i 40-års åldern kom in i det rummet vi hade fått sitta och vänta i medan de skulle fixa lite saker. Hon sade att vi kunna komma in nu. Vi gjorde lydigt som hon sa.
Lokalen vi blev följda till var som en fyrkant med ett avlångt bord i mitten med stolar lite här och var. Mickar och hörlurar hängde eller la på bordet. En stor dataskärm och lite elektroniska saker låg här och var.

Första intervjuen på denna 'intervju Tisdagen' var avklarad och vi som hade varit med på denna första intervjun satt på ett café i mitten av Hollywood. Om man ska vara mer exakt så heter cafeét "Hard Rock Cafe."
Utsikten utåt var helt otrolig. Allt var så mycket på något vis i Hoolywood.



"Om en timme börjar den sista intervjun, vi kanske ska dra?" frågade jag osäkert och kollade ner i min mobil. Klockan stod på 17:34, vi hade suttit på detta cafeét i cirka två, kanske tre, timmar och bara pratat och haft kul.


Är det bara jag som resan är sjukt trött på skolan? Att man har så mycket att göra att man aldrig hinner med att göra precis allt man bli tillsagt att göra så man får ta igen på helgen? Om ni känner så, gör jag det med. Urgh.
Men här kommer i alla fall en ny del. Hope yall liked it!
Jag ska också säga att imorgon kommer inge del upp, jag ska sova över i skolan, haha, det kommer bli epic.


Postat av: Anonym

Jätte bra! Älskar novellen.. Du är bäst<3

2012-01-26 @ 22:08:18
Postat av: Anonym

Gudomligt!!! Du underbar! <3

2012-01-27 @ 12:38:42
Postat av: Thi

AWESOME!



2012-01-27 @ 20:45:14
Postat av: Sharia

Du är bäst på att skriva noveller merr!!

2012-01-28 @ 15:10:20
Postat av: A

Bra (: Jag håller helt klart med dig om skolan! ;)

2012-01-28 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0