Trettiotvå - I love you! - Del 2

jag mår, avsätt vad som händer så känner jag min ändå lycklig bara av att ha dig vid min sida!"
Han kollade ner på mina läppar och jag kände hur hans han plaserades på min midja.
"Autumn, jag älskar dig!", sa Justin sedan och kollade rakt in i hans ögon. Jag kände hur allt annat runt omkring oss försvann, som om jag och Justin var i en bubbla. Jag kände hur jag log stort och besvarade Justins ord. "Jag älskar dig mer."




Att jag äntligen har hittat tjejen i mina drömmar betyder mer än allt för mig. Det känns som att allting har fallit på plats. Att allt som jag någonsin har önskat har kommit till verklighet.
Jag hade bara kunnat sitta och kollade på Autumn hela natten. Hennes ögon fick mig alltid att le lite extra, var gång hon rör vid mig på vilket vis som helst exploderar alla sorters kännslor i mig.

"Nu börjar du bli läskig Justin! Du har stirrat på mig med den läskiga blicken i minst tre minuter!" sa Autumn om puttade till mig. Jag skrattade till och kollade på henne med en glad blick.


Tumblr_lxlz4lqvwq1qeimc6o1_250_large

"Om jag sa att där premiären av filmen vi håller på med att göra kommer hållas i Hollywood om exakt en månad. Vad skulle de säga då?" sa jag med ett flin på läpparna till Autumn. Hon kollade med stora ögon på mig innan hon gav ifrån sig ett litet tjut och skrattade.
"Om du sa det, så hade jag blivit så himmla glad!" sa hon glatt.



"Då säger jag, Autumn, premiären på filmen kommer vara i Hollywood!" sa Justin och log mot mig. Jag kände lyckoruset och tog fram min mobil.
"Vad gör du?" frågade Justin och kollade ner på mobilen. Jag log lite innan jag sa: "Jag måste ju ringa mamma!" sa jag som om det vore självklart. Justin stelnade till och det var då jag kom på. Hon fanns inte längre. Mitt leende krympte och jag la ner mobilen i knät. Justin tog tag i min hand och tog under min haka med sin andra hand. Han gjorde så min blick mötte hans. Han kollade orolig på mig och jag försökte mig på ett litet leende.



Postat av: Johanna

mer mer mer mer :D

2012-01-17 @ 19:48:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gndfjgfhbfgsidjfbgsfadffjdfdhgfsfkjgdbsfvdlfkgdjfd!!

Linnea!? Va fan? Du skriver ju som en guuud! <3 ÄLSKAR DIG!!! ;) :D <3

2012-01-17 @ 19:57:00
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Thi

Håller med alla som skriver.



Du är bäst i världen på att skriva spännande kapitel och bra. :D

2012-01-17 @ 20:02:07
Postat av: M

Aww, stackare! :( grymt bra!

2012-01-17 @ 22:08:32
Postat av: ellen

hallå? meeeeraaaaa!!!

2012-01-18 @ 06:48:23
URL: http://ellennell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0