Sommarlov

Hey alla kära människor!

Jag tror nog att alla ni har förstått att jag inte är så aktiv längre. Jag är verkligen ledsen för det för jag ville ge er ett slut till This is it. Jag vill skriva om Justin, jag vill skriva en del om dagen. Men man kan inte få allt man vill? Jag vill ha en sån blogg som jag hade innan, med 150+ läsare. Och jag vet att allt är mitt fel eftersom jag aldrig skriver längre, men det känns ändå.

Jag skriver dock fortfarande då och då. Inte offentligt utan på ett WORD document. Jag har börjat flera olika gånger på nya noveller, men bara kommit två tre delar fram innan jag tröttnade/glömde bort det.
Nu håller jag dock på med en ny som jag kommer satsa på mer i sommar. Skriver och skriver, det är vad jag gör. Fast denna handlar inte om Justin, alltså kommer den inte komma upp här när den är klar! Utan jag kommer börja på en ny blogg, nya karaktärer och ny glädje över att skriva.

Jag är ledsen att jag bara ger upp på denna, men jag kan inte sitta var dag och skriva längre. Nu tar jag bara datorn ibland, skriver, slutar, skriver igen. Jag kommer inte heller publicera novellen förren den är helt klar. Så jag inte behöver stressa då vi snart börjar skolan igen, nya prov, nytt helvete på 'g'.

Men jag vill säga tack från botten av mitt hjärta till alla som har kommenterat, stannat vid min sida och stöttat Justin genom detta ett och ett halv år som bloggen har funnits. Jag kommer nog sätta in lösenordsskydd imorgon eller så för att inte riskera någon stöld av mina noveller. Hur många har jag gjort? 6-7 stycken?
JAG ÄLSKAR ER! NI FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET DENNA RESAN HAR BETYTT FÖR MIG OCH JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA TIDEN SOM MYBIEBERSTORY ÄGARE. JAG KOMMER INTE GLÖMMA ALLA SKRATT, TÅRAR OCH INLÄGG JAG HAR SKRIVIT.
UTAN ER HADE JAG ALDRIG FÅTT UPP INTRESSET ATT SKRIVA, MEN NU ÄR DET STÖRRE ÄN VAD DET NÅGONSINN HAR VARIT OCH JAG KOMMER VERKLIGEN SATSA PÅ DET!

btw, gud vad rolig blogg.se ser ut! fattar noll.

glöm inte att jag älskar er. och om någon kommenterar detta inlägg så kommer jag svara med den nya saken. fattar inte riktigt hur, men jag kommer väl på något.
ah, nu ska jag sluta!

Postat av: moa

hej tjejen !
Hade du tänkt ta bort denna bloggen?
Isånafall så hade jag gärna tagit över den!
Jag kommer såklart inte att säga att det var jag som skrev alla inläggen innan utan kommer säga att det var du!
Så om du vill så vill jag jätte gärna ta över bloggen.
Du kan väl skicka ett mail till mig? Eller en kommentar på min blogg!
Kram!

2012-07-27 @ 20:24:16
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Emma Bieber

Synd att du vill lägga ner bloggen men jag fattar 8an är tuff när man ska få betyg och kan känna press över det, du har en grym blogg och jag älskar att läsa dina noveller skulle gärna vilja att du fortsätter men förstår att du känner att du inte kommer ha tid.

2012-10-02 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0