Information:

Som ni kanske ser har jag en tråkig design som alla kan ha. Men inget på förra designen syntes (som n ikanske har märkt) man kunde inte kommentera eller se rubriken. Jag kunde inte se statestiken.
Som jag har sagt håller min kompis på med en ny design, den är riktigt snygg men inte klar. Jag vet inte när den kommer att vara klar, men den är på väg!

Just nu sitter jag här, jag vill skriva men har ingen ork. Jag vill skriva men känner mig inte peppad eftersom jag inte har fått en ända kommentar på ca tre veckor. Vilket jag inte alls gillar. Men nu när ni kan kommentera. Kan ni snälla inte göra det så jag ser att någon fortfarande läser? Kan ni inte skriva om ni gillar min novell eller inte. Jag behöver lite pepp. Det skulle betyda mycket för mig!

Imorgon är jag ledig från skolan, jag ska försöka skriva en del men jag kommer ha en kompis hemma hela långa dagen och på kvällen gå på kurs. Så jag ska försöka skriva en del, men kan inte garantera en.

Om det kommer en idag får jag hoppas. Som sagt, jag behöver lite pepp bara.

Mn nu ska jag ta och värma min lilla vovve. Haha, puss älskade läsare!

Postat av: Becka

Novellen är grymt bra! :)

2012-03-07 @ 20:08:55
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Ella

Assbra novell! Läser varje dag :)

2012-03-07 @ 20:25:55
Postat av: Wilma

Du är Jättebra på att skriva! :)

2012-03-07 @ 20:59:46
Postat av: lolo

jag älskar din novell och hela iden

2012-03-07 @ 21:48:35
Postat av: emilija med j.

Super brar novellen.

2012-03-07 @ 22:31:46
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Älskar din novell! Starkt av dig att du fortsatte skriva så bra utan att ens få kommentarer!

2012-03-07 @ 22:36:08
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN NOVELL! LÄTT EN AV DOM BÄSTA I SVERIGEEE!!! KÖÖÖRR HÅRT! SLUTA ALDRIG! PUSS

2012-03-08 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0