¦Popstar ¦ chapter 29 ¦

Detta har hänt:
"Du sa att du hade en hemlighet. Jag visste att du hade den. Visst, jag visste inte vad den handlade om! Men jag förstod att det var något viktigt eftersom du inte kunde berätta den för någon. Jag blev förvånad när jag såg allt på nyheterna och i tidningarna. Det erkänner jag, men jag var eller är inte arg på dig!" han kollade alvarligt in i mina ögon. Jag nickade tveksamt.

1 månad senare

För några veckor sedan hade mitt liv inte varit det bästa, visst jag hade funnit kärleken. Men jag hade också förlorat en vän och min hemlighet hade läckt ut. Nu, en månad senare hade det lugnat ner sig. Visst, det fanns en massa människor som ogillade mig starkt efterallt som har hänt. Men det finns också en massa som fortfarande respekterar mig och gillar mig. De som fortfarande lyssnar på min musik och kommer gå på mina kommande konserter under nästa månad, som är November. Men det som mest har frändrats är nog hur alla ser mig, eller i alla fall de flesta. Många tror jag är en rik bitch som har låtsas om allt jag har gjort, eller bara är en tjej som är ynklig och inte har något självförtroende.

Men det bästa som har hänt är ändå Justin, Justin, Justin, Justin. För någon dag sedan hade han tagit med mig till stranden i Miami. Bara sådär, över en dag. Det var sjukt, sjukt mysigt! Han hade hållt min hand och sagt en massa gulliga saker till mig. Han hade behandlat mig som en prinsessa. Fast jag knappt känner mig som en, jag känner mig inte som en utan Justin kanske jag skulle ha sagt.
En dag hade han presenterat mig för Pattie, Justins mamma. Hon var en riktigt vacker och stark kvinna. Hon var också väldigt rolig och lätt att prata med. Man kunde slapna av i hennes närhet. Man kan kanske inte göra det med alla sina killars tjejer. För ja, jag och Justin är nu officielt tillsammans. Inte för att han har presenterat mig för hela världen, men jag bryr mig inte om världen riktigt än. Jag vill fortfarande bara leva i nuet och njuta av de underbara sekunderna i mitt liv som pågår just nu. Inte vad som kommer hända i framtiden.


Pattie Mallette... ♣

Inte lång, men jag är fortfarande sjuk osv...
Bättre än inget kanske? :)

Jag är evigt tacksamma till er som läser! Uppdateringen kommer bli bättre igen, jag lovar! Den kommer att bli som vanligt med en del om dagen. Jag vet inte precis när den kommer bli perfekt igen, men jag lovar att den kommer bli det inom en snar framtid!

Alla måste också spela WETOPIA på FACEBOOK! JAG BÖRJADE IDAG, SÅ SEG SOM JAG ÄR, MEN DET ÄR KUL OCH MAN HJÄLPER VERKLIGEN TILL I VÄRLDEN!

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!

Postat av: Becka

Bra :)

2012-03-17 @ 22:04:20
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-03-17 @ 23:05:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0