¦Popstar ¦ chapter 32 ¦

Fast den lilla klumpen i magen nådde ett stort leende mina läppar. Fast de meningarna betyde mer för mig än vad de tror.
"Du har det nog bra där du är. Ja, min turné börjar snart. Synd att du inte kan följa med! ♥"
Efter några sekunder kom svaret:
"Det kanske jag kan... ♥"

Man brukar alltid säga att tiden går fort när man har kul. Men jag har ju inte kul, så varför går tiden så fruktansvärt snabbt? Taylor hade faktiskt slutat prata med mig sedan den dagen med Pearl i matsalen. Men jag ser fortfarande hur han kollar på mig med en sorgesn bilck.
Justin kom till New York i förrgår. Jag hade spenderat varenda ledig sekund med honom. Mamma hade ordnat så han kunde följa med på min turne de sista två veckorna av den. Hela tunren var fyra veckor. Så två veckor utan Justin skulle jag väl klara mig, eller?
Justin har blicit som en slags drog för mig. Utan han känner jag mig inte hel. Utan Justin känns det som att något fattas. Jag klarar miginte utan honom.

Det har nu gått tre månader sedan jag träffade Justin i Central Park. Det har gått två månader sedan Taylor avslöjade att jag var Vegas. Det var för två veckor sedan pappa hade kommit inrusandes in i mitt liv. Men han hade inte visats sig igen efter det besöket vilket jag var mer än glad över.

Tre ord kan förändra ett liv. Tre ord kan förändra en person. Som en läkare, när han eller hon säger "det gick inte..." efter en operation och man vet säkert att personen har dött, eller som i detta fallet när personen som du har dig kär säger "jag älskar dig".
Justin pressade sin kropp omöjligt ännu närmare min. Att mamma inte var hemma gjorde bara saken mer intressant, spännande.
"Jag älskar dig" det var de orden vi hade utbytt till varandra innan detta. Det var de orden som jag hade velat säga ett tag, men varit för rädd, osäker på att säga dem. Men när Justin hade sagt det till mig kändes allt bra, allt var perfekt.
Justins händ kändes på min bara mage. Jag rös av beröringen. Det kändes som att min hud brann. Justins läppar som innan hade masserat mina lämnade läpparna och kysste mig på halsen.

Den kvällen var den bästa i mitt liv, min och Justins kropp hade aldrig varit så nära varandra förut. Vi hade varit ett.

Men himelriket kunde inte vara för evigt. Morgondagen kom, skolan väntade för mig och Justin hade sitt jobb att sköta. Skolan för mig betyde en dag med labb, historia och matte. Några av de värsta ämnena enligt mig. Men mitt himelrika varade tre sekunder längre när jag vände mig om och såg en sovandes Justin. Han såg otrolig ut. Så fridfull, lycklig.



Sorry för den kom så sent och inte är så lång. Men jag följde med min syrra på hennes match och kom hem typ precis...
aja, fem kommentarer!

Postat av: Johanna

Dom senaste två delarna har varit AMAZING!! <3 Jag rös från topp till tå, när jag läste! Super bra Linnéa <3 <3 <3

2012-03-21 @ 21:53:46
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-03-21 @ 22:24:58
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-03-21 @ 22:43:22
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0