Är detta slutet för mybieberstory?

Jag har inte uppdaterat på en vecka. Jag vill men jag orkar inte. Jag har ingen lust att säta mig framför datorn när jag kommer hem för att skriva. Jag älskar Justin och jag älskar att skriva. Men nu efter så lång tid börjar det kännas uttjatat. Det känns som att jag skriver samma sak nu som jag gjorde när jag började, vilket jag gör nästan.

Min utväckling med skrivandet har blivit enorm och jag är tacksam att jag började skriva från första början. Men inget av det hade hänt om jag inte hade fått er läsare. Jag kommer ihåg hur lycklig jag var när jag hade haft bloggen i en vecka men jag hade redan 40 unika läsare om dagen. Jag kommer ihåg dagen då jag hade fått över 100 unika för första gången. Jag kommer ihåg när jag senare på sommaren hade ca 160 unika. Sen dess hade jag runt 140-160 unika var dag. Jag är oerhört tacksam för det! Nu vet jag ärligt inte hur många som är kvar hos mig, nu när jag inte uppdaterar längre. Jag är ledsen för det, jag vill inte svika er. Men det är det jag har gjort.

Så är dett aslutet för mybieberstory? Jag vill inte ens tänka tanken. Att om jag slutar här, det hade kännts som om jag hade tappat bort en stor del av mitt liv. Det hade kännts tomt att inte kunna skriva mina delar om Autumn och Justin, eller fan-girla med är när Justin kommer hit på hans turné.

Jag vet ärligt inte hur jag ska göra. Men jag kommer inte ta bort bloggen. Jag kommer säkert skriva en del snart. Jag ska försöka få upp humöret, vela skriva igen. Vem vet? Kanske på sommarlovet kommer jag vara pigg & glad och vela skriva hela tiden, 24/7.

Men jag älskar alla som har varit på bloggen, de som fortfarande finns kvar och de som har lämnat mig. Tack för allt! ♥

Postat av: Anonym

Take your time hunny <3 Take your time <3 <3

2012-05-08 @ 21:39:21
Postat av: Sandra

Jag vill inte att du skulle sluta läsa!



När du skrev This is it PART 1, så läste jag den jag läste alla noveller förut, sen när du började skriva Popstar så slutade jag läsa, men jag kollade fortfarande in denna novell flera gånger för att se om du tänkte börja på någon annan novell än popstar.. och den dagen jag såg att du hade avslutat popstar och kommit med en prolog till this is it part 2 tänkte jag: vad är det för novell?

men sen läste jag prologen och kom på att det var ju om autumn och justin..



Jag lämnade din blogg, för ett tag. Men jag är tillbaka! Och nu kommer du troligtvis sluta blogga.. det känns trist. Men det är ditt liv och det är bara du som kan göra dina beslut. :)



Jag kommer fortfarande alltid kolla in denna blogg. :)

2012-05-08 @ 21:54:21
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/
Postat av: Henny

Klart man stannar kvar! Ta den tid du behöver (:

2012-05-08 @ 22:43:11
Postat av: Henny

Klart man stannar kvar! Ta den tid du behöver (:

2012-05-08 @ 22:43:29
Postat av: Lexi

SLUTA INTE SKRIVA! Din blogg är jättepopulär! Du kan inte sluta nu... snälla! Ta den tid du behöver till att skriva vi vill bara inte att du slutar ...

:)

2012-05-09 @ 21:19:46
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Josefin

SLUTA INTE :'( har läst typ alla noveller på en vecka och dom äääääääger! du skriver såå bra och jag älskar historierna! fortsätt skriv! :D

2012-05-11 @ 22:12:58
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Carro

Även om jag inte har läst den här novellen så tycker jag att du har blivit mycket bättre på att skriva gumman. Du är en vän som har kämpat mycket med dina noveller och det har gett resultat. Även om det inte är många som läser din novell i nuet så ska du veta att de personena som stannar kvar och som vänta är de läsarna som alla skulle behöva.



Det är sådana läsare som är riktiga läsare. Även om du inte skriver varje dag så är det innehållet som är det viktigaste. Den som vänta på något gått kan aldrig vänta för länge, eller vad det nu heter ;)



Ta den tiden du behöver så löser sig allt, det kan vara stunder då man inte vet vad man ska skriva om eller vad som ska hända i novellerna. Allt fixar sig bara man försöker.



Jag säger inte detta bara för att vi är vänner.. Jag säger det för att jag vet att det gör det.



Även om det är många som skriver " snälla sluta inte, du är bäst". Jag håller med dom om att du är bäst, men du för heller inte glömma att du måste följa ditt hjärta och göra det som är bäst för dig.



Hugs and love <3

2012-05-13 @ 15:42:30
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0