Ska jag radera bloggen helt?

Hej alla där ute som fortfarande går in på min blogg.
Ska jag ta bort bloggen helt, eller låta den vara som den är nu, eller sätta lösenordsskydd på den?
Jag vet inte vad jag ska göra. Antagligen kommer jag inte börja blogga nu för jag började i åttan och det är nu betygen börjar bli viktiga.

Jag vill inte ta ett seriöst hejdå till bloggen, den betyder för mycket för mig för att göra det. Allt började här liksom.

Oh well, kommentera vad du tycker jag ska göra!

Bieber hugs.

Postat av: Anonym

Ta inte bort den!! Snääälla :)

2012-09-28 @ 22:19:16
Postat av: Mandiish

Hej jag heter Amanda och har alltid viljat ha en Bieber story novell, men det finns inga namn kvar, ingen som kan göra en bra design och ja, u know, så om du ändå tänkte ta bort bloggen, kan inte jag få den, jag behöver inte byta lösenord och du kan få tillbaka den när du än vill och har tid igen :) kika mig om du vill, det skulle betyda mkt<3 kik: Official_Amanda kram<3

Postat av: sofie

ledsen att behöva säga det men betygen i 8an betyder ingenting när du söker in till gymnasiet. det är klart att det fortfarande är viktigt att plugga inför 9an, men betyger i 8an är inte alls viktiga.

2012-10-04 @ 18:04:51
Postat av: Saga

Ta bort! Tänk någon kanske vill skriva Justin noveller medans du har domänen och inte ens bloggar! Det är skittaskigt!

2012-10-29 @ 18:29:08
URL: http://ilovethevampirediaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0