The prince of pop del 71

-Vet du vad , vi måste göra detta fler gånger, men på en annan ställe eller när inte Mara är här.
sen så bytte vi håll, så att jag var underst och Nelly överst. Efter en stund så somnade nelly naken på mig och där efter somnade jag också.
jag vaknar av att nelly kysste mig på munnen, efter det så kysste jag tillbaka tills min mobil började ringa. Jag vände mig om för att se hur mycket klockan var och då såg jag att den var över 10. Så jag svarade..
*SAMTAL*
- Justin var är du?
- Jag är bredvid Nelly, varför undrar du?
- För jag står utanför nellys hus och du vill inte svara!
- Oj jag kommer nu och öppnar...
*Samtal slut*
Jag tog på mig bara kalsonger och sen så gick jag ner för att öppna dörren. Jag såg att det var Emmy och Ryan.
- Vafan har du bara kalsonger på dig? sa Emmy.
- Ja jag tänkte att det var bättre att jag har kalsonger!, sa jag
- Men du kan vi inte stika och prata så kan Emmy och Nelly prata, sa ryan
- Okej vi går, Emmy! Nelly är där uppe!

ur Nellys perspetkiv
Jag gick för att ta på mig men då hörde jag att det var någon som kom upp från trappan. Så jag tog på mig bara en klänning som jag såg på golvet, innan jag hörde en röst..
- Nelly är du där?
-Japp jag är här inne i mitt rum, kom in här!
Jag såg hur Emmy kom in gemon dörren, det var något som var konstigt med henne. Hon hade blivit lite rundare och hon hade bytat klädstil. Men jag sprang till henne för att krama om henne, eftersom jag inte hade träffat henne på jätte länge.
- Hej min underbara söta vän, hur är det med dig?? sa jag
- Hihi hej sygging, jo det är bara bra här, ser du inte?? sa emmy
- Hmm du har kanske fått nya kläder, dina andra kläder var väldigt gammla. hahaha sa jag
- Haha Tack du, nej jag ska bli maaaaaaaaammmmmmmaaaa, sa Emmy och blev lite tårögd.
- Va ska du?! Fan vad jag är glad för din skull, det var därför du såg annolunda ut, men du jag finns här hos dig. Hur långt har det gått??
- Jag var hos läkaren igår och då sa dom att jag hade varit gravid i 11 veckor , så ja det är därför min mage ser ut som den gör.
- Men jag tänkt att vi alla kan gå ut och handla? Så kan jag köpa mamma kläder?
- Asså jag var ute igår, sa jag.
- Jaså det är därför din lila bh och string är bredvid sängen? sa Emmy
- Haha nej asså efter vi eller jag var ute och shoppade så skulle jag visa Justin dom så blev det mer än vad det skulle, men vi kan gå nu, om alla är klara. skrattade jag
Emmy log och följde med mig ner. Killarna satt vid tven och spelade Xbox, fifa.
- Killar? sa jag.
- Mm?
- Vi ska ut och shoppa, följer ni med? frågade Emmy.
- Jaha, var det inte du som shoppade för 3000 kr igår? frågade Justin mig.
- Njää...
- Haha, vill du shoppa Ryan?
- Visst, sa han och rykte på axlarna.
Vi satte oss i bilen och körde mot närmaste köpsenter. Det var Ryan som körde, jag ocg Justin satt i baksätet och myste, han skulle ju åka snart igen!
- Kom igen, skaffa ett rum! sa ryan.
Vi bara skrattade åt han men slutade.
Efter vi hade stannat bilen så gick jag och justin till smycke affären, det var tid för mig att göra en navelpirecing. Men jag har inte vågat innan men nu när jag har min justin vid min sida så klarar jag allt. Så jag gick in i affären och satte mig ner. Dom kom men nålen men då närkte dom att .......

Vad händer, tror ni??
//Carro och Linnéa

Postat av: Jenny

hon var säkert med barn!

2011-04-18 @ 13:26:09
URL: http://jennauw.blogg.se/
Postat av: Tova

Sluta inte sådär! Ni retas bara!^^ Dom kanske märker att Justin sitter där lr nåt x) Inte vet jag!:P

2011-04-18 @ 15:35:40
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra!!

2011-04-18 @ 16:31:18
Postat av: Anonym

mer mer :D

2011-04-18 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0