|Chapter 10 | From poor 2 successful ♥ |

När vi hade klätt på oss, jag hade ett vitt linne och blåa jeans, halsband och armband.
gick vi och åt frukost.
Vi hade bestämmt att vi skulle träffas vid filmsalen klockan 12. Klockan var nu halv 11 så vi hade en och en halv timme på oss att äta frukost, det var chill.
*
Klockan närmade sig 12 så vi började gå mot filmsalen.
"Vad var det mellan dig och Bieber igår?" frågade Caitlin med ett flin.
"Inget!" svarade jag och himmlade med ögonen.
"Jo, vi såg ju han han tittade på dig!" fortsatte Fredrika. Jag suckade bara. När vi kom fram var Justin, Ryan och Chaz redan där.
"Hej tjejer!" ropade dom när dom såg oss.
"Hey booys!" svarade Caitlin. Vi kom fram till dom och blev omfamnade i vars en kram. När vi hade kramats klart frågade Ryan:
"Så vad ska vi göra idag då?"
"Jag kom på en idé innan jag gick och la mig igår..." började Justin. Alla riktade sin uppmärksammhet mot han.
"Jo, det finns en bowlingbana här också! Så ni kanske vill bli klodda av mig?"
"HA! Som om du kommer klå oss!" sa Ryan.
Justin flinade mot han. "Så, vill ni bowla?" Vi nickade sedan började vi gå mot bowlinghallen.
"Bowlinghall, filmsal, jäkla rikemansställe!" mummlade Fredrika tyst. Jag skrattade lite tyst åt henne. Vi kom fram till ännu en röd stuga. Fast denna stugan var typ tredubbelt så stor som alla andra som var här.
"Så, detta är bowlinghallen!" sa Justin och började gå snabbare.
justin bieber bowling Justin Bieber ready for Celebrity Bowling Hall of Fame
Det hela slutade med att Justin vann, Ryan och Chaz tätt efter han och såklart kom jag sist. Detta var första gången jag bowlade så det kan ha varit därför, men ändå!
När jag hade tagit av dom blå/röd/vit färgade bowlingskorna gick jag ut för att ta lite frisk luft. Precis när jag hade kommit ut hörde jag någon följa efter mig, jag vände mig om och såg Justin komma bakom mig.
"Bra spelat!" sa han och ställde sig brevid mig.
"Ha, jag kom ju sist!"
"Ah, skit samma du var ändå duktig!" han log mot mig. Jag log smått tillbaka.
"Du, det är något jag undrar!" sa han sedan. Och helt plötsligt såg han sådär nervös ut igen. Jag kollade på han, hans ögon var verkligen fina! Och jag som trodde att alla kändisar var helt blåsta, så fel hade jag...
"Jo, jag undrar om du typ vill gå... ut med mig kväll?" han kollade nervös och förväntansfullt på mig. Jag kände liksom ett litet pirr i magen, vad var det?
"Okej!" svarade  jag han. Hans ansikte sprack upp i ett stort leénde.
"Men, skulle du inte på någon annan sak?" frågade jag sedan. Han hade ju sakt det igår.
"Erm.. nej, jag sa bara det så killarna inte blir oroliga om jag inte är hos dom ikväll." han kollade tveksammt på mig "jag hade typ tänkt fråga ut dig ett tag nu!" det sista sa han lite tystare. Det pirret som var i magen innan, blev lte större när han sa så. Jag hann inte svara för dörren öppnades och ut kom dom andra.

Förlåt för att denna inte kom upp igår, jag var så himmmmla trött :o
Men i alla fall, n är bäst! besöksrekord igår! Ni äger, älskar alla mina läsare!
Det kommer upp flera delar idag! PROMISE ;)
kommentera för mer och stay tuned ♥

Postat av: Melina

Super bra :)

2011-08-09 @ 11:18:40
Postat av: Anonym

Jäääääätttte bra! :)<3

2011-08-09 @ 11:27:17
Postat av: Jasmine

Awesome :]

2011-08-09 @ 15:05:30
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0