|Chapter 15 | From poor 2 successful ♥ |

Jag vaknade av väckarklockan som ringde. Med en suck öppnade jag ögonen och stängde av larmet. Sen slog det mig, jag fyller år imorgon!
Jag reste mig upp och gick till min sportbag. Jag drog fram ett par svarta jeans, ett vitt linne och en svart väst med liksom band hängandes ner. Sedan tog jag ett skärp med nitar på, ett sidenhalsband och några armband. Jag kammade igenom mitt hår. Gud vad långt det börjar bli! Jag borde nog klippa mig snart.
"I think i need a haircut!"

Jag tog scehmat och kollade vad nästa lektion skulle vara, jag hade precis haft dans. Och nu skulle jag visst ha något 'hemligt' .
Jag gick till scenen där detta 'hemliga' skulle vara. Jag satte mig på scenkanten sålänge, undrar vad det är!
Efter någta minter hörde jag steg bakom mig och där stog Fredirka Ryan och Chaz.
"Vad gör ni här?" frågade jag och reste mig upp.
"Vi ska kidnappa dig till imorgon!" sa Ryan. Innan jag hann reagera hade dom tagit mig i båda händer och ben, och satt en ögonbindel för mina ögon.
"Hey! Släpp ner mig!" sa jag och sprattlade med mina ben. Dom bara skrattade åt mig och fortsatte gå.
När dom äntligen la ner mig på något mjukt drog jag av mig ögonbindlen och kollade mig omkring. Vi var nog i någon stuga.
"Allvar, jag har lektion nu!" sa jag och försökte resa mig upp.
"Nej det har du inte!" sa Chaz och blinkade mot mig.
"Jag trodde att ni hade gått?" sa jag och kollade på dom med mina mördarögon. Dom skratade åt mitt ansiktsuttryck innan Ryan svarade :
"vi åker hem i övermorgon, vi kunde ju inte missa din födelsedag!" jag himlade med ögonen och suckade. Jag vet att det inte var värt att streta emot, det kommer inte bli bättre för det.
*
Dom hade bara dumpat mig här i stugan, efter dom hade pratat med mig ett tag hade dom gått igen. Så nu satt jag här, i en nästan helt tom stuga helt själv, suck.
"PIP PIP PIP PIP" jag hoppade högt, jag måste byta ringsignal!
"Becca!" svarade jag, fortfarande i chock.
Ingen svarade jag men jag hörde andetag i andra änden.
"Hallå?" frågade jag försiktigt. När ingen svarade jag la fort på.
"Scary movie!" sa jag för mig själv medans jag satte igång Mega Jump. Jag var rätt bra på det, jag var redan på nivå 7.

Kort, men vi får besök snart och jag måste fixa mig och fixa saker m.m.
Kommentera för mer! :D

Postat av: Jättttte braaaaa Linnéa !!!

Jääääättte bbrrrraa Linnea!!!! ♥

2011-08-13 @ 13:32:33
URL: http://jättebra linnea
Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba :)

2011-08-13 @ 15:10:12
Postat av: Anonym

Superbra (:

2011-08-13 @ 15:32:51
Postat av: Anonym

Kolla in på min nya novellblogg. Jag kommer snart lägga in det första kappitlet :)Var med och läs från början :)

2011-08-13 @ 17:11:36
URL: http://novellsofjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer dedär va ju bara en kortis juee!!

2011-08-13 @ 20:29:24
Postat av: Carro

Jätte bra :) <3

2011-08-13 @ 21:17:24
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar novellen så sjukt mycket <3

2011-08-13 @ 22:55:52
Postat av: Thi

AWESOME!



Längtar redan till näska kapitel.



<3<3<3<3 LOVE IT!

2011-08-14 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0