|Chapter 16 | From poor 2 successful ♥ |

Dörren öppnades och in kom Ryan. Det hade blivit mörkt, dessa timmarna jag har suttit här hade gått så långsammt så det bara finns inte.
"Ta på dig detta!" han
"Nämen hej Ryan! Trevligt att träffa dig med!" mummlade jag medans jag kollade på kläderna han hade slängt på mig. Han skrattade åt mig innan han började gå igen.
"Men hej! När släpper ni ut mig härifrån?" frågade jag.
"Erm.. om några minuter.. om du skyndar då vill säga, och förresten grattis!" han log mot mig innan han stängde dörren efter sig och låste.
Han hade kastat ett vitt linne, en ljusrosa kjol och smycken. Jag drog av mig det jag redan hade på mig och tog sedan på det andra. Jag kollade ner på mig själv, looking good!


Looking good!

Som Ryan hade sagt kom Fredrika in genom dörren några minuter senare. Hon kollade storögt på mig.
"Shit vad vacker du är!" utbarst hon.
Jag log och snurrade ett varv. Jag skulle precis säga tack när hon sa:
"Kom, vi måste dra nu!" hon tog tag i min hand och började dra med mig någonstanns.
"Kom igen Fredrika! Säg vad vi ska göra!" klagade jag.
"Glöm det lilla du! Och förresten grattis!"
"Tack!" jag suckade.
Hon fortsatte gå jag kunde inte urskilja vart vi var. Så mörkt var det. Efter flera minuter stannade hon.
"Okej, stanna här!" sa hon och släppte taget om min hand. Jag hörde hur hon gick härifrån. Sen tystnad. Jag suckade, skulle allt detta hemlighetsmakeri sluta snart? Jag börjar bli trött på det...
"Becca?! Kom hit!" Caitlins röst hördes från det hållet Fredrika hade gått.
"Kommer!" sa jag och började gå försiktigt mot hennes röst. När jag äntligen var framme vid henne sa hon:
"Kom nu!" hon tog tag i min hand och började dra mig en bit.
När hon äntligen stannade hörde man en dörr öppnas och sen stängas igen. Innan jag ens hann blinka var det ljust igen, med röda, gröna och gula lapmor.
"SUPRISE!"
En massa männsikor hoppade fram ur deras gömmor. Jag hoppade till och kollade mig omkring. Wow, här var många människor!


SUPRISE!

Musiken startades och alla började dansa. Jag kollade mig omrking, ballonger, volanger och en massa olika ljus fanns här. Det fanns även en stor skyllt, på den stog det:
"Happy birthday Rebecca!"
Jag kände en hand på min axlen, jag vände mig om och där stog Justin.
"Hej beautiful!" sa han medans han kollade på mig från topp till tå.
"Hej sötnos!" svarade jag och log stort mot han.
"Får man bjuda upp dig på en dans födelsegrisen?" frågade han mig sedan. Jag log stort medans jag nickade. Han tog min hand och gick till dansgolvet. Beyoncé - Run the world, var den låten som spelades. Vi dansade tillsammans, han kollade mig hela tiden in i ögonen. Fjärilarna i magen blev bara fler och fler.
Love Story - Taylor Swift började. Justin drog mig närmare han så vi började dans tryckare. Jag kunde känna hans hjärta dunka genom hans skjorta. Mitt hjärta dunkade säkert dubbelt så fort som hans.
När denna låten också var slut frågade justin mig om vi skulle ta drika. Jag nickade, vi gick till 'baren' där hade dom alla olika sortors olika läsk. Och vatten.
"Två cola!" sa Justin till han som stog där.
Jag tog emot drickan, jag sörplande lite på drickan innan jag kände att någon knackade mig på ryggen. Jag vände mig om och såg Chaz stå där.
"Får man en dans med födelsegrisen?" frågade han. Jag nickade. Justin hade hört han så han sa till mig att han skulle stanna här vi vvar tills jag kom igen. Jag började gå, sedan vände jag mig och och blinkade mot han med öppen mun. Han flinade mot mig och jag vände mig om igen.




Ojj, hur mke blev klockan? :o
Well, well, bättre sent än aldrig!
Kommentera för mer sötnosar! ♥

Postat av: Nathalie

Jättebra novell, länkar din novell, i min novell :)

2011-08-14 @ 16:33:37
URL: http://jbkidrauhl.blogg.se/
Postat av: Melina

Asbra (:

2011-08-14 @ 16:49:19
Postat av: Carro

Jätte bra :) <3

2011-08-14 @ 17:16:14
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer

2011-08-14 @ 17:52:12
Postat av: Thi

AWESOME!



Du är superbra på att skriva :D



Längtar readan! <3<3<3

2011-08-14 @ 19:51:52
Postat av: Gabbi

AWEZUUUME :D

2011-08-14 @ 20:33:33
Postat av: Anonym

grym!! :D

2011-08-14 @ 21:14:31
Postat av: lisa

jag har läst väldigt många sånna här noveller, men jag måste säga att denna är absolut den bästa!!! :D

Men hade varit roligare om det kom lite dram snart typ att becca ser justin kyssa någon typ jasmine v eller någon, så börjar dem bråka och justin blir ledsen sen så åker becca "hem" från lägret, men kommer sedan tillbaka och då blir justin förvånad men de snckar ändå inte med varandra, :D

Det blir mycket roligre med drama ! :D

2011-08-15 @ 01:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0