|Chapter 17 | From poor 2 successful ♥ |

Rihanna - S&M började spelas precis när jag och Chaz börjde dansa.
Efter den låten gick jag tilbaka till Justin som stog på samma plats, som han hade sagt.

*

Alla dansade och såg ut att ha riktigt kul. Vilket var bra!
"Kan jag få allas uppmärksamhet?" Justin hade gått upp på scenen. Alla tysnade, musik slutade spela.
"Jag vill först säga grattis till Becca!" applåder, "sen vill jag ägna en låt till dig!"
Några 'aww' hördes från dom. Jag kände något putta på mig bakifrån, jag kollade bak det var Julia som puttade mig. Hon pekade på scenen och mimade "Gå upp! NU!" jag gjorde som hon sa. Alla apploderade när jag kom upp på scenen.
Justin kramade om mig och musik startades.

"How many "I told you"s and "Start over"s and shoulders have you cried on before?
How many promises? Be honest girl
How many tears you let hit the floor?
How many bags you packed
Just to take them back?
Tell me that how many either "or"s?
But no more if you let me inside of your world
There'll be one less lonely girl
 Saw so many pretty faces before I saw you
Now all I see is you
I'm coming for you 
Don't need these other pretty faces like I need you
And when you're mine, in the world
There's gonna be one less lonely girl"



(föreställ er Miley där istället för Selena)

När låten var slut pussade han mig på kinden. Jag log under hela sången. Justin var så gullig! Och han sjöng riktigt bra! Musiken startades igen, Jessie J - Nobody's perfect startades och alla började dansa igen.
"Tack Justin!" sa jag till han. Han log mot mig innan an kramade mig. Jag drog in hans lukt. Ingen luktade så gott som han.
Efter mycket dans och skratt drog jag och Justin till hans stuga. Han hade frågat mig om jag ville sova över där idag. Såklart svarade jag 'ja'.
Vi hade gått till min stuga för att hämta ett oversize linne och kläder till imorgon - eller idag, klockan var över 00.00 - Justin fick välja. Han valde ett par jeansshorts, och en vanligt t-shirt med tryck på.
HAns stuga var större än den jag Caitlin och Fredrika bodde it. Men annars såg den nästan precis likadan ut.
Vi hade lagt occ i Justins säng. Justin hade tagit frm sin laptop och loggat in på twitter. Julia hade en sånn så det visste jag var det var.
"Happy b-day Becca. Hope you liked the suprise! xx"
skrev han. Strax därefter såg man hur alla hans fans började replaya han. Och shit vad många det var! Han hade ju över 11.500.000 följare.
Han följde några och RT några innan han loggade ut sig själv.
"Vill du logga in?" frågade han mig. Jag skakade på huvudet.
"Har inte..." sa jag.
Han nickade och loggade in på facebook, där skrev han samma sak som på twitter. När han var klar där frågade han mig om jag ville logga in, men jag svarade som innan "Har inte" .
Strax därefter somnade vi båda...



Någon skakade om mig. Jag öppnade långsammt ögonen, dom mötte Justins hasselbruna ögon.
"Godmorgon sweetie!" sa han till mig innan han pussade mit lätt på pannan.
"Godmorgon Justin!" svarade jag. Min röst var helt hes efter att inte ha pratat på ett tag.


Kanske inte så lång, men ska göra en sak nu ;)
Kommer förhoppningsvis en till ikväll!
Kommentera beliebers♥

Postat av: Ebba

grymt

2011-08-15 @ 16:24:39
Postat av: Julia G

Åååååh har varit bortrest i 1 vecka nu, och det FÖRSTA jag gjorde när jag kom hem (idag) var att kolla din novell, fattar inte hur jag kunde klara mig SJU DAGAR utan att läsa ett ända nytt kapitel, u are daamn good girl!

Sjukt bra skrivet, som alltid<3

2011-08-15 @ 18:25:55
Postat av: Fanny

Såklart att jag kan hjälpa dig med det sweetie! Slicka bara inloggnings uppgifter och bloggresponse koden så fixar jag det :)

2011-08-15 @ 18:47:51
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är grym på att skriva <3

2011-08-15 @ 20:59:39
Postat av: Thi

AWESOME BRA KAPITEL!



Längtar redan till nästa kapitel. LOVE IT! <3<3<3<3

2011-08-15 @ 22:49:20
Postat av: Carro

SJuk bra :) <3

2011-08-15 @ 23:11:57
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Såg det :o jag har skrivit en "gullig" hälsning från mig så vi får se vad som händer :) puss xx

2011-08-16 @ 10:21:44
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Demhat

Jätte bra! Men jag undrar om du vill göra ett länkbyte med min nystartade novell blogg?

2011-08-16 @ 11:56:58
URL: http://justindrewbieberstoryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0