|Chapter 23 | From poor 2 successful ♥ |

"Gabbi?" frågade jag förvånat.
"Ja, det är jag det!"
"Men... hur när?" frågade jag. Hon förklarade hur om hade taigt henne, ush! Jag hatar dom verkligen!

*

Min 'mamma' och 'pappa' hade tagit oss till någon skog. Dom pratade med oss hela tiden, men vi höll mun. Dom skulle inte få ut någon ur oss!
Efter fler kms gång såg man en liten stuga där framme.
"Det är där ni små ungar ska vara!" sa 'mamma'. Jag kollade tveksammt på Gabbi. Hon bet ihop och kollade plågat på mig. Dom hade tagit rep runt våra armar som skavde in skinnet.


Justins perspektiv

Becca släppte min hans, jag kände paniken komma. Jag skulle precis springa efter henne när jag kände någon ta tag i min arm. Caitlins ögon mötte mina. Jag kände hur tårarna började rinna när för mina kinder. Hon omfamnde mig i en stor kram. 
Fredrika och Caitlin hade dragit med mig till deras stuga, bokstavligt talat. 
"Justin, vi kommer hitta henne!" sa Fredrika. Jag såg hur hon själv ville tro på det. Jag nickade.
Vi skulle hitta henne!


Jag kollade mig omrking i stugan. Alla hennes saker var kvar, kläder, väska, allt! Jag tog hnnes kudde och tryckte den mot mitt ansikte. Jag kände hur tårarna var påväg att komma igen, men jag tvingade tillbaka dom. Jag drog fram min mobil och tryckte in mammas nummer. Hon skulle veta precis vad jag skulle göra.



Jag vet att den är super duper kort!
Men ni vill väl ha fler delar denna veckan? Som sagt, jag skrev en del innan men hela försvann :(
kommentera så blir jag super duper glad!
Kisses ♥

Postat av: Melina

Grymt bra <3

2011-08-22 @ 10:30:39
Postat av: Anonym

AWESOME BRA SKRIVET.



Ville bara läsa mer och mer.

Längtat redan till nästa kapitel.:)

2011-08-22 @ 14:17:23
Postat av: Anonym

AWESOME BRA SKRIVET.



Ville bara läsa mer och mer.

Längtat redan till nästa kapitel.:)

2011-08-22 @ 14:19:32
Postat av: Anonym

SUUUUPER BRA!!!! Men jag vill ha mer!!!! NU NU NU NU!!!! :D:D:D:D::DD:D<3

2011-08-22 @ 21:41:46
Postat av: carro

Jätte bra :)

2011-08-23 @ 15:12:50
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: emelie;)<3

vem är gabbi?

puss sweetheart

2011-08-23 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0