|Chapter 24 | From poor 2 successful ♥ |

Mamma svarade på mitt samtal .
Hon sa att hon skulle åka hit så fort hon kunde, vilket jag ville. Jag kände fortfarande klumpen i magen. Den ville verkligen inte försvinna!
Jag la mig ner i hennes säng, jag måste ha somnat för det nästa jag visste var mammas röst i mitt öra. Jag stärckte på mig. Då kom jag på det, Becca var inte här!
”Justin, gubben, vad har hänt?”
Jag svarade på hennes fråga. Från början, tårarna åkte ner föra mina kinder ännu en gång. Dom vill verkligen inte försvinna!
Mamma hade ringt pappa. Så han Jaxon, Jazzy och Erin var påväg hit också. 

*

 Jag var fortfarande i Beccas säng när Pappa och mina småsyskon kom. Jazzy hoppade på mig och kramade om mig. Jag kramade halv tillbaka, Jaxon stog brevid mig. Han hade blivit stor.



Jazzy och Jaxon hade gått med mamma ut. Så jag och pappa kunde vara lite själva.

 Beccas perspektiv

 Jag hade fått ett antal slag, av båda 'mamma' och 'pappa' jag kände att min läpp hade spruckit. Gabbi hade också fått några slag, oturligt nog. Jag såg hur mycket hon led, och jag ville verkligen att dom skulle släppa henne, nu!

”Becca, vill vu verkligen bli slagen om och om igen?” frågade 'pappa' . Jag nickade bara. Han skrattade ett hånfullt skratt innan han slog mig rakt i magen. Jag kände smärtan, men försökte ignorera den. Jag hade en kännsla att detta skulle hålla på ett tag, så det var bara att hålla ut till min Justin kom och räddade mig.


Skrivit om denna två gånger ! :o
om inte en del till kommer upp skämms jag! ska försöka allt jag har att skriva där upp och på min mobil! jag lovar! om jag inte gör det kommer jag hem på Fredag.
kisses ♥

Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba:)

2011-08-24 @ 14:12:55
Postat av: Sandra

As bra, vill ha mer! :D Och skriv längre nästa inlägg, om du kan :)

2011-08-24 @ 18:22:29
Postat av: Carro

JÄTTE BRA :) DET ÄR SYND OM BECCA OCH GABBI :/ <33

2011-08-24 @ 19:56:29
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME!



Längtar redan till nästa kpaitel.



LOVE THIS BLOGG! <3<3<3<3

2011-08-24 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0