|Chapter 25 | From poor 2 successful ♥ |

"Stanna här!" han smällde igen dörren efter sig. Jag drog ett lugnanade andetag, han hade tagit av banden som satt på våra händer. Jag kände på stället han hade slagit till mig i magen. Jag ryckte till av smärtan som kom, men bet snabbt ihopa igen.

Justins perspektiv

Tredje dagen var det nu, tre dagar och vi hade fortfarande inte hittat Becca. Jag visste att det fanns flera tusen männsikor jus nu där ute någonstanns och letade. Men det var redan nästan förbestämmt av själva polisen att dom absolut inte kommer hitta henne. Själv vägrade jag att tro på det, jag hade knappt sovigt sedan hon hade gått. Mamma kollade hela tiden oroligt på mig. Jag försökte övertyga henne att jag mådde bra, men jag tror att hon vet lika bra som jag inte jag mår helt enkelt skit!
Jag suckade och reste mig trött upp ur fotöljen jag hade suttit i nu ett tag. Rumpan värkte av allt sittandes, jag borde väl göra något istället för att bara sitta här inne i polisrummet och glo.

*

Mamma har ringt ett antal gånger också. Hon uppdaterade mig några gånger om dagen vad som händer. Jag har verkligen dåligt samvete för att jag inte är där ute och letar med dom, men jag fick dels inte för mamma och pappa. Sen vet jag inte om jag hade kunnat vara där ute och leta efter henne utan att bli fullständigt galen!
Jag tog upp en fotoalbum pappa hade tagit med sig, jag vet inte varför han hade dragit med sig den hit. Men det var rätt... lugnande att sitta och kolla på alla gamla bilder på mig, mamma och pappa.



Min gamla, och tråkiga, ringsignal ringde nu för femte gången. Jag svarade som vanligt med ett stelt "Hej." Pappas röst hördes i andra änden.
"Ryck upp dig nu pojk! Ta en dusch och nya kläder så ska vi två och killarna dra ut på en killkväll!"
Jag suckade, men visste att vad jag än sa skulle jag följa med ikväll. Utan att säga något klickade jag han, tog mina bilnyckalr och körde till lägret. Jag bodde fortfarande där fast jag inte var 'lärare' där längre.

*

Med kläder på och ny duschad satt jag i min bil igen. Nu påväg till hotellet pappa mina småsyskon och pappas fru bodde i.
Utan att knacka på dörren steg jag längsammt in.
"Bieber, Bieber, Bieber!" min älskade syster Jazzys röst hördes. Ett leénde spreds sig på mina läppar när hon kom springades mot mig, om det var något som kunde få mig att le just nu är hon och min älskade bror.
"Hej Jazzy!" sa jag hest medans jag kramade om henne hårt i min famn. Hon kramade tillbaka i några sekunder innan hon släppte taget om mig, tog tag i min hand och började gå. Jag gick efter henne.
"Justin!" pappa såg mig komma in, han reste sig upp ur soffan han precis hade stått i, gav mig en kram innan han släppte taget och kollade in i mina ögon.
"Ryan och Chaz kommer strax, hoppas ni kommer ha kul!" sa han och loh milt mot mig.
"Skulle inte du också med?" frågade jag lite halvt förvirrat.
Han skakade på huvudet innan han svarade, "Nej, men jag visste att du inte skulle ha följt md om jag sa att vi inte skulle med!" jag suckade, han visste för mycket om mig "Sedan, ska du sova här ikväll. Så tekniskt sätt kommer vi ändå ha en killkväll tillsammans, bara senare idag!" fortsatte pappa. Jag log tacksammt mot han innan jag hörde hur någon knackade på dörren. Fotsteg sen röster som jag alltid känner igen. Ryan och Chaz.




Såå, del 25 är nu uppe!
Och, snyft! as många läsare är borta eller vad man ska kalla det! :'(
igår var det 179 stycken här inne, och idag 87 :o
liksom jag fattar att ni sticker för jag inte har haft såddär jättebra uppdate under denna veckan, men nästan 100 stycken :'(
liksom är jag så dålig på att skriva? ska jag ändra på något?
jag älskar mina läsare och vill verkligen inte förlora er!!
kisses ♥

Postat av: Sandra

NEEJ! DU SKRIVER AS BRA :D



JAG VILL HA MER! snälla..en längre nästa gång? (a)

2011-08-26 @ 22:57:07
Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba :D

2011-08-27 @ 00:43:44
Postat av: Anonym

2011-08-27 @ 12:28:41
Postat av: Felizia

Det är säkert pga bloglovin :)

2011-08-27 @ 12:29:12
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0