Svar på tal & du är guldvärd!

En tjej sa att hon inte kunde se del 1 här är den http://mybieberstory.blogg.se/2011/august/chapter-1-from-poor-2-successful.html#comment



LISA! du skrämmde livet ur mig! haha,jag trodde det var något dålogt i början men sen när jag läste 'denna är den absolut bästa'kunde jag inte sluta le! :D
Det kommer drama, jag lovar!
Har en hel del planer och jag LOVAR att ni kommer älska det! Till och med JAG gillar det haha :D
Jag har redan börjat på nästa del, så den kommer upp snart...
Ska även ha kompis här men hon får hjäpa mig och skirva, haha!
Och hoppas ni förstår att det kommer bli ca en del om dagen nu när skolan börjar igen! Och nästa vecka kommer det kanske inte bli en var dag, i alla fall inte på mån,tis... för jag är i gamel by somsagt!
Jaja, KRAM!
Och Lisa, du är guldvärd!

Postat av: Emilija Romaite

hejhej !

jagundrar hur gammal är du ?

och är ni i gamle by bara 2 dar ? ;o vi är där en vecka :)

och så vill jag säga att novellen äger och vill oxå ha lite drama precis som Lisa :)

hare bra !

2011-08-15 @ 13:16:50
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0