The prince of pop del 34

Vi klädde på oss och gick ner. Mara hade kallat på oss, hon hade kommit hem utan att vi hade märkt det.
MAra satt i vardagsrummet och väntade på oss.
-Hej, sa Justin och log.
-Hej Justin, sa Mara och log tillbaka.
-Vad vill du?, frågade jag.
-Jo, jag har tänkt och... Nelly kom med här, sa hon och gick till köket. Jag gav Justin en blick "Vänta här" han nickade, jag följde med Mara.
-Jag har tänkt och bestämmt mig för att Justin får...¨



Vara här och du får stanna här,
Jag lös upp som solen och blev överlycklig

-Men kom ihåg! Ingent barnförbjudet! Jag hörde er nog där uppe ;)
-Hehe nej da jag lovar!
-Bra! Jag kommer ringa varje dag för att se till att allt är bra med dig och att du sköter skolan som du ska!
-Okej, och jag lovar att jag ska ringa varje morgon och kväll!
-Bra :) Men du? har du ens pratat med Justin och hans mamma?`
-Juste :( Jag får ta och göra de nu! :D
-Gör så!

Jag sprang fort in till justin som satt i soffan och väntade, Jag drog ut han i köket och blev genast lite nervös i kroppen, Men istället för att dröja på det så sa jag de direkt

-Jo de Justin! e är en sakt jag undrar!
-Okej?
-Ja Mara har fått ett nytt jobb i florida, Och vi flyttar om två veckor! och ska bo där i ett år.
-VA!!! Nej du får inte flytta!!!
-Kan jag få prata till punkt?
-Förlåt, sa han lite ledset
-Jag och mara har pratat lite och vi undrar om du vill bo här med mig?
-Jag? bo här... Med dig?
-Ja om du vill asso, annars måste jag ju följa med Mara till florida
-Ja..ja..jaaa! Jag vill bo här med dig!!
-Är du helt 100?
-Ja jag är helt 100! Men jag måste bara snacka med Mamma först!
-Okej när kan du göra de?
-Jag går ut och ringer henne nu direkt!
-Men ´Justin klockan är 1 på natten!
-Ja jag vet, men hon är säkert vaken!
-Aja gör som du vill annars kan vi ju ta det i morgon!
-Nej de känns bättre om vi gör klart de här nu!

Medans Justin gick ut och prata med sin mamma så gick jag ut till mara som satt i vardags rummet,

-Så? vad sa han da??
-Hörde du inte?
-Hehe jo (A) Men ville höra de från dig :)
-Haha okej, men han ville iallafall jätte gjärna bo här med mig!
-Va bra da :)

Efter ungefär 20 min kom Justin in igen, jag gick ut mot honom, han såg lite ledsen ut, han tog min hand och drog ut mig till köket, han kollade rakt in i mina ögon och sa,

-Mamma svarade....


Mohahah!! Vill ni veta mer? Då tycker jag att ni kan ta och kommentera ;)) 
vet att ni kan mer än 7 :)
Den här var dock JÄTTE kort! Men jag hinner inte mer nu Min "plastpappa" fyller år, så de här blir nog ända inlägget för mig idag, Eller kanske hinner ikväll, men då blir den sen typ mellan 00 - 02!!

// Denisé


Postat av: alice

meeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr

2011-03-12 @ 13:41:08
Postat av: mora

mer den är as bra <3 du är bäst

2011-03-12 @ 13:41:57
Postat av: selma

längtar till nästa del<3

2011-03-12 @ 13:42:46
Postat av: Anonym

skiiiiit bra, ni är bäst på att skriva!!

2011-03-12 @ 13:52:41
Postat av: Anonym

meeeeer meeer:D<3

2011-03-12 @ 14:22:43
Postat av: Malin the belieber!

Meeer! Du är jätte bra! :D <3

2011-03-12 @ 14:36:03
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaa

2011-03-12 @ 14:54:01
Postat av: Tova

Men vafan! Sluta retaas, jag hatar och älskar när det slutar sådär!! För spännande ^^ As bra skrivet iaf<33

2011-03-12 @ 14:59:01
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-12 @ 14:59:45
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-12 @ 14:59:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra:D

Men jag undrar bara en sak, kan ni sluta skriva ":),:D,:P" alltså smileys i kapitlena? hehe stör mig en aning på att det är smileys och sånt när dom pratar med varandra..

2011-03-12 @ 16:43:13
Postat av: Sandra&Matilda

As bra! Hoppas han får ;D



Länkbyte? :D

2011-03-12 @ 18:12:30
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0