|Chapter 32 | From poor 2 successful ♥ |

En man tog tag i min arm, jag kollade argt bak.
"Släppt mig!" sa jag irriterat mot paparazzin som höll i mig. Han flinade mot mig innan han sa:
"Kan du inte berätta för oss vad som har hänt?"
Jag suckade irriterat, "Snälla , släpp mig!" sa jag sammanbitet. När han ignorerade mig sa jag igen: 
"Jag ber dig en gång till, släpp mig!"
Jag drog bort armen från han innan jag steg innanför dörren. Jag suckade irriterat.
*
"Men snälla! Varför kan jag inte få gå in till henne?" frågade jag hon i själva receptionen eller vad man ska kalla det för kanske 10nde gången.
"Inga besökare Mr.Bieber!" sa hon med sträng blick. Jag suckade och jag gick tunga steg tillbaka till väntrummet.
Jag drog fram min nya röda iPhone.
new iphone
Klickade in mammas nummer och väntade.
Beccas perspektiv

Jag kände hur något var innut i mig. Något hårt, men ändå mjukt.
Jag försökte öppna mina ögon. Men det gick inte. Jag hörde några avlägsna röster. Jag kunde inte höra vad dom sa, de var för långt borta.
Tankarna for runt i huvudet på mig.
Var är jag? Varför kan jag inte öppna mina ögon? Vad har hänt med mig?!

*
Jag kände att det stickte till min ena arm. Jag försökte röra på den, men det funkade inte. Den ville inte röra sig. Jag kände ju att något hände, om det var bra eller dåligt har ag ingen aning om.

Justins perspektiv
Nu började jag verkligen bli irriterad på dom som jobbade här! Varför fick jag inte träffa Becca?!
Dom gav mig imnen information alls.
Oh juste, jag ringde ju mamma innan. Hon är påväg hit. Hon borde vara här vilken sekund om helst...
"Justin!" jag hörde mammas röst.
Jag reste mig upp och gav henne en kram innan jag pussade henne på huvudet.
"Hur är det med dig?" frågade han oroligt.
"Jo, det är väl bra. Men, jag vet inte hur det är med Becca. Dom låter mig inte veta något!" Jag kände mig båda otroligt irriterad och orolig. Vad har hänt Becca?
Är det så dåligt att dom inte vill säga det till mig?

Tack för allla kommentarer Becca!
Dom betyder sjukt mke för mig! :)
Hoppas att ni gillade denna delen! ;)
En till kommer förhoppningsvis upp senare idag. (sitter hos min kompis fortfarande...)
Kommentera för mer! :D
kisses ♥

Postat av: Melina

Grymt <3

2011-09-03 @ 14:18:08
Postat av: Becca

WOOOHOO!!

äntligen kom den<3

typ femtioelfte gången jag kollar den här timmen x)

LOVE YA<3 (kmr fortsätta att vänta på nästa nu) :D

2011-09-03 @ 15:01:05
Postat av: Becca

ps. en sån iPhone vill jag oxå ha!! har bara 1 svart -.- fast jag har 1 rött skal x)

2011-09-03 @ 15:12:26
Postat av: Becca

OCH DRA DIG HEM NU!! xD

Kan ju nt vänta längre, tror att jag redan har läst den här över 30 ggr HAHA!!

LOVELOVELOVE♥

2011-09-03 @ 15:14:27
Postat av: Becca

SRRY!! vet att jag "spammar" med kommentarer ska försöka sluta x)

2011-09-03 @ 15:14:57
Postat av: Becca

sååååå! nu har jag läst hela novellen igen efter att jag har gjort det igen efter att jag har gjort det igen... ja, du förstår!! kan nt få nog av den här novellen!!!!!! ska tipsa den till varenda kotte jag känner x) tyvär nt alla lika beronde av data och jb som jag ;)

2011-09-03 @ 16:22:55
Postat av: Gabbi

AWEEEEESOOOOOME :D

2011-09-03 @ 18:26:32
URL: http://bieberromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0