|Chapter 36 | From poor 2 successful ♥ |

Min mobil började ringa, med en suck kollade jag på skärmen. Det var mamma.
"Hej mamma!" svarade jag lågt.
"Justin! Du måste komma hit ! Och det är NU!" halvskrek mamma. Jag klickade henne innan jag halvsprang till bilen.

Beccas perspektiv

Smärtan kom som en blixt. Jag flämtade till.
"Becca? Vad hände?" frågade Julia oroligt. Jag kände på stället pappa hade knivhuggit mig. Jag kollade ner, den vita sjukhusklänningen - eller vad man kallade den - var nu röd på det stället.
Julia flämtade till.
"Jag hämtar en doktor!" halvskrek hon i panik. Jag nickade, plötsligt insåg jag att jag hade slutat andas. Jag tog ett djup andetag innan allt blev svart.

Justins perspektiv

"Vad har hänt?" frågade jag panikslaget såfort jag såg mamma. Hon kollade sorgset på mig. Jag kände en stor klump i magen.
Nej! Nej, hon får inte vara död! Hon kan bara inte få vara död!
"Hon var riktigt nära på att försvinna Justin, riktigt nära! Men, doktorerna sa att hon var stark. Hon liger i respirator." mamma kollade sorgset på mig. Jag kände hut tårarna brännde bakom ögonlocken.

*

det regelbundna pipet var det ända som hördes i rummet Becca la i.
Jag torkade bort en tår som hade fallit ner från mitt ena öga.


(ignorera scenen och micken)

Hon såg så livlös ut. Helt blek, hennes läppar var halvt lila. Jag vågade knappt röra vid henne, hon såg så ömtålig ut när hon låg där.
Tiden gick, jag bara satt där och kollade på henne. Smärtan i min växte för vart andetag, jag kunde ha sprungit efter henne den dagen hon sprang ifrån mig. Den dagen allt detta helvetet började.
Kan man inte replaya alla dom bra stunderna och klicka på snabbspolning på dom dåliga?

 

"Finns det verkligen ingen som har samma blodgrupp som Becca?" frågade jag bädjande för kanske 100de gången.
"Nej, tyvärr inte just nu." svarade han med en suck.
Jag tänkte efter ett tag. Innan jag kom på en sak jag borde ha kommit på för länge sedan!
"Doktorn, kan ni inte prova vilken blodgrupp jag har?"



Hope yall like it!
glöm inte att svara på frågorna under detta inlägget! :D
kommentera för mer! (klarar ni 15 stycken kommentarer igen?)
BTW, kan ni tänka er? detta är det femhundrafemte (505) inälgg här på mybieberstory! sjukt! :o

kisses♥

Postat av: Melina

Grymt bra!!! :D

2011-09-07 @ 21:37:14
Postat av: Becca

ARRRGH!! 505 inlägg?! :OD

15 kommenatarer? :C

kmr ta 1 evigehet, eller vänta här nu du sa nt att det skulle va från olika ip adresser >:) ^^ x)

(ofc älskar jag smileys har drf många xd)

2011-09-07 @ 22:06:32
Postat av: Becca

ska logga ut från datan nu, har läxa till imorrn. ska skriva nån uppsats... den borde vara klar vid ca 3-4 så kmr få typ 3 timmars sömn... WÄÄÄÄ

WISH ME GOOD LUCK (mellanrum elr nt?)

2011-09-07 @ 22:09:04
Postat av: Becca

PS. längtar till nästa!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-09-07 @ 22:09:45
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!



//Ebba :D

2011-09-07 @ 22:26:31
Postat av: Gabbi

Wow Becca verkar gilla din blogg... xd Men det gör jag osså ^^

2011-09-07 @ 22:44:31
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Felizia

Snälla säg att deras blodgrupper matchar.... :(

2011-09-07 @ 22:56:10
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Carro

Jätte bra :)

2011-09-08 @ 11:03:23
URL: http://ww.nybf.blogg.se/
Postat av: Isabella

till en kommentar;

neeeej vadå snälla säga att deras blodgrupp matchar??? justin kommer väl dö då? :O



SJUKT spännande! och såklart så komme de ta en evighet innan närsa kapitel dyker upp ....

2011-09-08 @ 15:10:53
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Nella

Hej! Jag verkligen sjukt älskar din blogg!.Asså jag menar du är så grymt duktig på oo skriva plus att du tar dej tid för att skriva åt oss. Jag är nog helt seriöst beroende av din blogg kika gärna in på mig PUSS

2011-09-08 @ 16:23:38
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/
Postat av: Becca

Keey I'm still waiting!!

och nej Gabbi jag gillar inte hennes blogg...

jag ÄLSKAR den!! :D

2011-09-08 @ 16:37:10
Postat av: Becca

Men jag fattar inte riktigt har man inte 2 levrar elr var det 2 lungor det verkar ju va mest troligt med lungor eftersom hon skulle klara sig då elr? om ni inte fattar något av det jag skrev gör det inget för det gör inte jag heller!! xD

2011-09-08 @ 16:38:50
Postat av: Becca

ps. tror att det kmr matcha :D (och jag bombar delvis med kommentarer för att jag har tråkigt och för att jag vill ha nästa del) x) så kommentera om ni inte redan har gjort det :P

2011-09-08 @ 16:41:23
Postat av: Angelina

WTF! Om han ger henne hans lever dör ju han!:O Man kan ju inte klara sig utan en lever!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-08 @ 18:58:57
URL: http://bieberromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0