|Chapter 37 | From poor 2 successful ♥ |

INNAN NI LÄSER, FÖR TYP ANDRA GÅNGEN, JUSTIN DÖR INTE IFALL HANS BLODGRUPP MATCHER BECCAS! mAN TAR INTE HELA LEVERN UTAN BARA EN LITEN BIT AV DEN TILL HENNES. SÅ HAN KOMMER LEVA OCH HON (OM DOM MATCHER SÅKLART!)

Han kollade lite tveksammt på mig innan han nickade.
Han tog mig till något rum, fullt med nålar och så vidare. Han satte sig ner på en stol, och sa åt mig att sätta mig brevid han. Jag gjorde som han sa.

*

Blodprovet är taget. Han sa att resultaten skulle komma antingen imorgon eller dagen efter det. Eftersom Becca hade varit så nära på att dö en gång, kunde dom inte riskera att det skulle hända igen + så hade jag bett dem på ett snällt sätt att som skulle skynda sig så snabbt som möjligt.
När vi sa 'hejdå' och dom skulle gå vidare gav jag han ett fejk smile innan jag gick till andra hållet gemfört med han.



"Berätta något som ingen annan vet om dig själv?" frågade Julia. Vi hade blivit riktigt bra vänner den tiden hon hade varit här.
"Hm..." jag tänkte efter "något som ingen vet... jag vet inte om du vet det men när jag var mindre så spelade mamma in en video med mig. Hon frågade mig vad jag ville bli när jag var liten och jag svarade 'ett övergångsställe'" jag flinade av tanken.
Hon skrattade till innan hon sa:
"Okej, det visste jag inte!"
"Nu får du berätta något om dig som ingen vet!" sa jag. Hon tänkte ett tag innan hon sa;
"Jag har alltid velat gå på en awards gala, bland alla kändisar. Kunna gå på röda mattan och bli intervjuad av någon från en tidning eller något. Men det är ju bara en dröm..." det sista sa hon lite ledsent.
"Never say never!" sa jag och blinkade med ena ögat mot henne. Hon började skratta lite smått.



Nästa dag

Eftersom jag vägrade lämna hotellet sålänge Becca inte var säker på at överleva hade dom fixat ett rum precis brevid Beccas som jag fick sova i.
Jag kollade till Becca, så hon fortfarande andades och sånt, innan jag gick till hennes doktor för att kolla med han också innan jag gick till min bil för att köra till hotellet och byta kläder.
Jag tog på mig ett par rena jeans, en svart tshirt och en grå myströja. För att alla inte skulle se mina påsar underögonen tog jag ett par solglasögon också.


Justins outfit

Påväg tillbaka till sjukhuset ringde min mobil. Men några klick svarade jag.
"Justin?"
"Justin, detta är Richardson. Rebecca Novos andra doktor?" sa Richardson. Som han sa Beccas andra doktor.
"Ja hej Richardson!" sa jag halv spännd.
"Vi har fått resultaten från dina blodgrupper. Men innan jag säger det, vill du ha de bra eller dåliga nyheterna först?"
Jag spännde min ena händ som la på ratten.
"Ta dom braá först." svarade jag nerövst.



Det är inte så kul att man ser att bara för att mina delar kommer ut lite sent tappar man ca 20 läsare :'(
Well, jag gör allt jag kan och kan inte göra mer!
Hoppas ni gillar del 37!
kommentera för mer (jag vet att ni kan kommentera, så glöm inte att göra det!)

kisses ♥

Postat av: Carro

Jag tycker att du är duktig :) För att bara vara du som skriver så är det jätte bra att du iallafall försöker att ta ut en dal varje dag. Man har ett liv också och det visar du gumman. Det finns jätte många bloggar som inte ens bloggar varje dag. Det är dom bloggar som jag tycker ska tappa jätte många läsare. För jag blir bara så trött så vissa som inte ens skriver kanske et liten komentar. Man blir ju jätte lad över att man får lite beröm ibland och det tycker jag att du ska få. För du är jätte duktig och man vill bara att du ska göra mer.

Oj nu blev det lite mycket om ps det du sa i telefonen tycker jag var väldigt bra, jag har en lite ide till, men det kan jag inte skriva här, för jag tror att det är många som kollar var en skriver, hahaha ily min lilla Apa :) <33

2011-09-08 @ 20:50:11
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Thi

SUPERBRA!



Kommer alltid kommer att komentera. :D

2011-09-08 @ 21:20:39
Postat av: Becca

okay, typ 500 gången jag kollar in här idag?

I LOVE IT!! fortfarande så himmla späng på att få se vad proverna visar.



PS. jag tkr att du skriver på jätte bra :D och det skulle aldrig gå för mig att sluta läsa din blogg, jag är typ beronde av deeeen!! Jag ska fortsätta att läsa med andra ord och tipsa mina kompisar till beliebers x)

2011-09-08 @ 22:33:42
Postat av: Becca

kmr sluta sent imorgon kmr nog hem vid 17.30 om jag har tur och sen ska jag göra läxor och äta middag så kmr nog kolla in runt 21, och då hoppas jag på en del för det skulle göra så att jag kan sova söt och nt vara allt för trött x)

xxYOURBIGGESTFAN!!

2011-09-08 @ 22:35:48
Postat av: Carro

hha Becca gillar att kommentera ser man :)



kom på: det är jag som är Apan det är du som är grisen :) SÅ ily min lilla Gris <33

2011-09-09 @ 06:23:33
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Johanna

-Du kan ingte sluta så mitt i när det är så spännande!!! AS BRA Linnéa!!! :) <3

2011-09-09 @ 06:42:18
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becca

OJAAA!! Jag älskar att kommentera särkilt till så underbara bloggare♥

och anledningen till att jag kom hem tidigare än 17.30 är att våran bildlärare var sjuk idag och det är sista lektionen på fredagar så YEAH!!!

2011-09-09 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0