|Chapter 38 | From poor 2 successful ♥ |

"Ókej, det som är bra är att era blodgrupper matchar!"
jag log lite för mig själv innan jag frågade:
"Och vad menas med det?"
"Att vi kan ta en del av din lever till Beccas, som kan överleva då." sa han. Lyckan spred sig i kroppen.
"Det dåliga?" frågade jag sedan.
"Det dåliga är egentligen inte såddär jättedåligt. Men, du kommer få ett litet ärr i sidan av magen, sen måste du ta ledigt från kändisskapet i några veckor efter ingreppet så att det läker rätt. Är du berädd på att göra det?" frågade han. Jag tänkte efter ett tag.
"Okej, jag gör det." svarade jag självsäkert.
"Okej, kom hit när du kan."

Men ett klick stängde jag av samtalet innan jag la ner mobilen i fickan. Med gasen i botten kom jag fram till sjukhuset.

 

*

 

Scotter hade pratat med mig om mitt beslut. Jag var tvungen att ställa in cirka 7 olika konserter för detta. Han frågade mig också om jag tyckte det var värt det. Utan att tveka svarade jag 'ja'. Jag kan göra precis ALLT för Becca.

Scooter pratade om lite olika saker med mig. Mest för att jag hade tråkigt hjorde jag en rolig min. Han skrattade till innan han slog mig lätt på bakhuvudet.

 

 

Innan jag gick in för att hälsa på Becca drog jag upp min mobil och loggade in på twitter. Jag hade inte twittrat på tre dagar.

"Pray for Becca, hope youll be okey soon hun!"

'tweet' .

 

*

 


Asså förlåt!

så himmmla dålig!

har ingen fantasi. Har hållit på aslänge, går inte så bra när man är jäkligt trött osv. Och när man har förlorat asmånga läsare :'(

aja...

kiss... ♥


Postat av: Johanna

Det är jätte bra Linnéa!!! Du är bäst!! Tro inte att vi inte gillar dig för det gör vi!! Annars så skulle vi inte vara kvar!! Vi är äkta de andra lägger bara av efter ett tag men jag kommer stötta dig och finnas för dig hela tiden!! Du är AS GRYM LINNEA !!! Ta de till dig! :) <3 Luv ya!! :)

2011-09-09 @ 20:52:40
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becca

Aaawww♥

den var nt alls dålig! just nu sitter jag och jublar i datastolen och hoppar runt!! :D

(skämmer ut mig totallt, seriöst grannarna ringde på) DU ÄGEEEEEEEEER!! you own!! jou eie!! ju vete!! ÖZ!! duzu propioa!! du ejer!! sa ise!! pagmamay-ari mo!! omistat!! vous possédez!! ou posede!! Anda sendiri!! tá tú féin!! þú átt!! كنت تملك

Sie besitzen!! usted es dueño de!!

Och jaaa!! allt betyver "du äger!!" på massa olika språk och ni vill nt ens veta hur långt tid det tog att hitta alla :P I LOVE THIS STORY!!

visste du att den här novellen är jag så besatt av att jag vaknar 4.00 ist för 5.00 för att hinna kolla om du har skrivit något nytt innan jag går till skolan :* fortsätt skriva annars så blir jag förkrossad :P

#LOVE

2011-09-09 @ 20:56:56
Postat av: Becca

skit lång kommentar där xD

LOOOOOOOOVE IT!! och som Johanna skriver: Tro nt att vi nt gillar dig, för det gör vi!! :D

(obs för mig är gillar typ som älskar ok?) :P

2011-09-09 @ 20:58:27
Postat av: Jennie

Du är gryyyym !! Älskar din novell !!! <3

2011-09-09 @ 21:37:44
URL: http://Jennieandersson.devote.se
Postat av: Becca

serru? jag är nt den ända ;)

2011-09-09 @ 22:52:25
Postat av: Becca

nej men nu ska jag nog börja plugga lite :P har runt 150 glosor jag ska lära mig i spanskan över helgen ;)

2011-09-09 @ 22:53:14
Postat av: Becca

Såååå, då har jag pluggat klart för idag elr inatt? :P så nu ska jag läsa igenom några fler bloggar och dessutom läsa om alla dina noveller Linnéa :D för länge sen jag läste dem så ska bli sk*t kul ;D

2011-09-10 @ 01:09:54
Postat av: Becca

srry för att jag kommenterar så mkt, vet att du blir besviken när du ser att det bara är från lilla jag x) ska försöka att hålla mig på 1 gräns med max 3 kommentarer per del :P

2011-09-10 @ 01:11:10
Postat av: Becca

haha!! typ miljonte gången jag kollar in på sidan om du har hunnit lägga ut kapitlet x)

2011-09-10 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0