|Chapter 41 | From poor 2 successful ♥ |

Efter konserten, i Justins turnébuss

"Är det sant?" frågade Pattie förvånat och glatt. Justin nickade och log stolt mot mig.
"När är det?" frågade Pattie sedan.
"I övermorgon. Dem sa att det var ett sent beslut att ta med Becca. Men efter allt hon gick igenom tyckte dom att hon var värdig det."
"Det är du verkligen Becca!" Pattie kramade om mig. Jag log mot henne.

*

"Justin?!" utbrast jag förskräckte.
"Vad är det gumman?" frågade han oroligt.
"Jag vet inte vad jag ska ha på mig!" halvskrek jag. Han skrattade ut min kommentar.
"Vi kan shoppa imorgon!" sa han. Jag nickade lugnande innan jag la mig ner i sängen igen. Justin la ena armen om mig innan han mummlade 'godnatt'.


(föreställt er Justin istället för hunden xd)

"Prova denna!" sa Justin och räckte mig en grön/guldig klänning. Jag rykte på axlarna innan jag tog tag i klänningen och gick mot provrummen.

Den satt perfekt!
"Justin kolla!" sa jag medans jag drog upp drapperiet. Han kollade förtjust på mig.
"Du ser helt underbar ut!" började han, han gick fram mot mig och tog sina händer runt min midja "Nästan för underbar, man är ju rädd att alla killar komma flockas runt dig!" sa han innan han pressade hans läppar mot mina.
Jag log mot hans läppar.
"Ska jag ta denna då?" frågade jag sedan. Han nickade. Jag log innan jag gick in i provhytten igen. Med ett snabbt drag med ena armen drog jag mig ur klänningen. Tog på mina jeans, tshirt och gröna jacka.
Sedan tog jag klänningen igen.
"Ska du ha något?" frågade jag Justin när jag kom fram till han.
"Nej, ska vi betala?" frågade han. Jag nickade.

Papparazzizarna tog foton. jag hade börjat att vänja mig. Men det var ändå rätt störigt att dom aldrig kunde lämmna oss ifred.
Men jag ignorerade de så gott som jag kunde.



Vi drog oss tillbaka till Justins bil. Idag skulle vi åka till LA, eller inatt eftersom planet går vid 01:00.

*

Spänningen i kroppen kom när vi satt i bussen påväg till flygplatsen. Dan och Justin lirade gitarr. Justin sjöng medans Dan spelade.
Pattie satt och pratade med Scooter, Alfredo satt med några andra dansare vid tven. Dom spelade antagligen xbox eller kollade på någon film.
Själv satt jag i min och Justins säng med laptopen i famnen. Jag hade skaffat ett twitter account, det var faktiskt rätt kul.
"Cant wait 'till tomorrow! Cant believe this is happenin' to me! Thank you to everyone that supports me! I love you guys!"

tweet.


Tycks?
Hm... en elr två delar kvar tills denna är slut! Tror det bara blir en, men vi får se! :)
kommentera för mer nu älsklingar! ♥

kisses♥

Postat av: Becca

GUUUD VAD GRYMT KAPITEL!!!♥♥♥

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hinner nt med nån lång kommentar nu, massor med läxor som ska skrivas med vänsterhanden O_O

2011-09-14 @ 21:04:36
Postat av: elina

Du är grym på att skriva! hoppar du vet det :) kram

2011-09-14 @ 21:12:52
Postat av: Gabbi

GRYMT BRA! :D det kommer väll en till novell efter denna? ^^

2011-09-14 @ 21:16:05
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-09-14 @ 21:44:12
Postat av: Carro

Jätte bra...undrar vad som händer sen.... ;)

2011-09-15 @ 07:42:26
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitbra :)

2011-09-15 @ 08:32:59
Postat av: Becca

ang. det som Gabbi sa, om det nt kmr en till novell sen blir jag förkrossad!! jag ÄLSKAR ditt sätt att skriva på Linnea♥

2011-09-15 @ 14:58:03
Postat av: Thi

AWESOME!

Ska du sluta skriva?????

2011-09-15 @ 16:28:05
Postat av: emmelie

meeer!

2011-09-16 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0