|Chapter 42 | From poor 2 successful ♥ |

Nästa dag

Sminket klart, klänningen var på. Håret var fixat och leéndet var som fastklistrat.
Dagen hade bara börjat, men ändå kändes den underbar.
"Är du redo för att åka?" frågade Justin mig. Jag kollade bak. Justin såg verkligen snygg ut idag. Han log mot mig innan han pussade mig snabbt på munnen.
"Justin!" klagade jag "Nu måste jag ju ta på nytt läppstift! Plus, du har lite där!" sa jag och pekade på hans läppar. Han lipade mot mig innan han torkade sig med sin handflata.




"Vi ska ut på röda mattan om 20 minuter!" sa Justin efter ett tag. Nervositeten kom, jag visste att det skulle vara kul att gå på röda mattan. Men tänk om jag gör bort mig? Jag kan redan se hur rubrikerna i 'New York Times' eller någon annan stor tidning skulle vara:
"Biebers tjej föll på röda mattan"

Jag rös, tänk inte så, det kommer gå bra! Intalade jag mig själv.

*

Justin tog tag i min hand innan han öppnade dörren till den vita limousinen. Jag drog en djup suck innan jag följde med Justin ut.
Blixtarna och de höga rösterna överröste mig. Jag blinkade några gånger innan mitt leénde var fastklistrat på läpparna igen. Justin tog tag i min hand. Den andra handen tog han runt min midja. Ett ännu störra leénde spred sig på mina läppar.
Jag pussade han snabbt på kinden, vliket fick alla papparatzziz kameror knäppa mer och deras röster ropa högre 'kolla hit! kolla hit!'
Efter ett tag gick vi vidare, eller Justin gick till någon tjej som skulle intervjua han medans jag fortsatte att gå mot ingången.
Scooter gav mig ett par lappar han bad mig att läsa igenom. Med en nick började jag läsa.



Det stog tex vart man skulle sitta och vad man skulle göra. Vilka som skulle uppträda och lite sånt.
Jag hade läst igenom texten när Justin var innom synhåll igen.



Det blir en till del! :D
kommentera för mer!
klarar ni tio kommentarer? (från olika personer då!)

kisses ♥

Postat av: Becca

jag kommenterar mer än gärna!! (det vet du väl?) ;P

började hoppa och göra lite glädjeskrik här när jag såg att det hade kommit ett till kapitel x)



som sagt tror jag att nästa novell kmr bli jätte bra men den här är jag HELT fast i ;D

xxBecca♥

2011-09-15 @ 21:02:02
Postat av: Johanna

Linnéa! Du är grymt begåvad! Jätte duktig! Fortsätt så!! <3

Älskar så klart novellen!!

2011-09-15 @ 22:20:40
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Emma Bieber

meer grym novell är ny läsare men kan du inte fortsätta lite mer än något kapitel på den

2011-09-15 @ 22:31:26
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-15 @ 22:34:55
Postat av: Anonym

Awesome <3

mer .)

2011-09-16 @ 06:51:21
Postat av: mimmi<3

BÄST!! :D

MER

älskarej<3

2011-09-16 @ 15:35:32
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se/
Postat av: Carro

Jätte bra :) <3

2011-09-16 @ 18:27:41
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Henny

As bra <3

2011-09-17 @ 01:57:55
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0