Helt underbar kommentar!

Anonym om |Chapter 31 | From poor 2 successful ♥ |:
Så jäkla bra!!!! Asso du är bäst på att skriva jag läser massa noveller men denna är faaan bäst av alla!!! Så GRYMT bra skrivet! Du borde fan skriva en bok, tror den skulle bli ganska poppis!! Längtar till nästa del redan nu!

P.s!!??
Hade inte du en bed hjälpare som hette Denise? Vart tog hon vägen? hon var ju också bra på att skriva!!

Puss på dig!!! <3<3<3

---

Tack så himmmmmmla mycket för din kommentar! Du ska bara veta hur mycket den betyder för mig! Jag stte mig här framför datorn och såg kommentaren, då fick jag ett stort leénde på läpparna. Du är guldvärd!
Och nästa del kommer snart, hoppas du kommer gilla den ! :D

Joo, hon bloggade innan, sen helt plötsligt slutade hon skriva och höra av sig via mail. Jag har faktsikt ingen aning om vad som hände med henne, men jag tycker att jag har klarat mig rätt bra utan henne. Och ja, hon var rätt bra på att skriva ;)

btw, varför skrev du dig som anonym? Mycket roligare om ni skriver era namn! :D
Puss på dig med! <3

Postat av: Milina

Haha!! Sorry! Missade namnet när jag skrev kommentaren!



Klart du har klarat dig bra utan henne! :D



Kul att du blev glad av kommentaren! Du behöver lite uppmuntran när du sitter här och skriver så bra!!



Puss!! <3

2011-09-03 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0