IM SO SORRY

Jag har inte haft tid med att skriva någon del... Om en timme ska jag bort, igår var jag hos ett par kompisar. Men imorgon kommer en SUPER DUPER LÅNG DEL!

Och en fråga som jag hade tänkt svara på:
Jätte bra! Men duuuu, är Harry bara en snygg kille i klassen eller är det Harry som 1D harry? XD Asså, är han kändis i novellen också?

Svar: Harry är inte en kändis! Han är bara en kille i hennes klass som ser it som Harry Styles ! :)

FATTAR INTE HUR STATISTIKEN KAN HA GÅTT NER SÅ MYCKET MEN JAG FÅR VÄL SKYLLA MIG SJÄLV.


Postat av: Ebba

Att statistiken går ner kanske beror på att alla som följer dig på bloglovin bara går in här när det kommer ett nytt inlägg?

2012-04-07 @ 15:20:24
URL: http://ebbaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0